2010-05-26
 15:19:27

Klara har aldrig varit lyckligare!

Oj, nu börjar ni kommentera! Kan ju passa på att svara på lite kommentarer, för det första blir det tävling i helgen! :) Startlistorna kommer idag kväll om ni är nyfikna. För det andra tänker jag inte berätta mera än vad Klara har gjort, det är alldeles för många som vet redan. Jag vill inte säga något i fall hon inte skulle få han. Ja där fick ni en ledtråd, en han, verkligen en han om jag säger så. Klara vad så lycklig efter hon hade ridit den ponnyn :). Hoppas jag kan berätta för er snart. Nu ska jag snart rida Fille sedan hoppa upp på lille Chiange också, ska filma och fota lite. Chiang fick laserbehandling eftersom han har så mycket muskler. Puss puss


Anonym
PUBLICERAT: 2010-05-26, 19:44:26

Vad är det för fel på Klaras ponny eftersom den behandlas?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: