2010-05-01
 18:55:01

Dagens fråga!

Jag ville bara svara på en fråga från Emma, frågan var är DRK en bra klubb? Är den snobbig? Inga frågor är dåliga  men jag tycker att det är så dumt att det är så många som säger att vi Djursholm är snobbiga och lite skrytsamma, inte för att du Emma gör det :). Men jag kan säga att de flesta som rider för DRK bor inte ens i Djursholm! Vi bor lite överallt i Sverige. Jag och Ebba har precis börjat rida för DRK, och jag vet att både jag och Ebba stortrivs, alla är super trevliga. Klubben som jag red för förut tyckte jag också var bra, men DRK är så mycket bättre! Jag tror till och med att vi är en av de få klubbar som verkligen har roligt tillsammans!


Emma
PUBLICERAT: 2010-05-01, 19:34:53

Så ingen bryr sig om man har märkes saker elr inte ?:) Inte i hoppningen heller ?;)


Mathilda Antelli och Ebba Widell
PUBLICERAT: 2010-05-01, 20:35:12 | URL: http://felixochtotte.blogg.se/

Sv; Jag kan inte riktigt svara på den frågan, men jag bryr mig inte ett dugg om det personligen. Jag tror säkert att det finns dom som tittar på ens utrustning, men knappast det är det som bestämmer hur man är som person. En erfaren och smart ryttare blandar kvalitet saker och lite billigare saker.


Anonym
PUBLICERAT: 2010-05-02, 00:11:43

okej, nu ska jag lägga mig i xD

haha, många har ju pikeur byxor och märkes saker, men det finns ju några som inte har de, men vi bry ärligt talat inte... vi är helt enkelt de bästa lagkamraterna !! ;D (iaf i dressyr (a) ^^ )


Freddi
PUBLICERAT: 2010-05-02, 17:55:35 | URL: http://fkallstrom.blogg.se/

SV; Tack så jättemycket, vad glad jag blir! :D Känns alltid jättekul med sånna kommentarer ska ni veta!



Nu har jag ändå bestämt mig för att inte rida LA:P1 på söndag, utan rider bara Lagprogrammet istället. Känns inte rätt mot Vendela, som inte ens kan skolorna alls att bra att försöka tvinga fram det på en vecka. Jag har flera år på mig sedan, så vi kommer nog igen! :D



Hoppas det går bra för er, ska följa bloggen! :D


emelie
PUBLICERAT: 2010-05-04, 18:01:05 | URL: http://thelifebyemelie.blogg.se/

Fin blogg :D


camille
PUBLICERAT: 2010-05-11, 23:55:28

höhö glömde skriva mitt namn xD, trodde jag skrev de ?! :o



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: