2010-05-18
 20:52:59

Hemligt!

Hej!
Jag var och träna igår på den där hemliga grejen. Usch vad det gick dåligt jag vill bara glömma det. Felix var nervös och spänd för att ponnyn innan var lite aggressiv. Det gick ju jätte bra träningen innan. Aja ska glömma det, men det är svårt! Däremot om ni vill höra lite roliga saker, så är är Ellinors (http://etraningsdagbok.blogg.se/) ponny som jag tror den kallas Missy jättefin! Jag visste faktiskt inte att den var så fin, den har super fin gångarter och härlig utstrålning, speciellt när hon travar på lite. :). Felix var super på däremot idag på banan, kul kul! Kändes bra eftersom det gick så dåligt igår. Chiange min systers ponny var också jättefin! Han börjar bli finare nu. Även fast Klara har en ponny på gång som är lite hemligt, så ska hon ha kvar Chiange för att vi tror att han kan gå FEI igen efter skadan :). Dessutom är det är jätte trevlig tjej som håller på att fixa våran header.  Puss på er.


Klara Hovstadius -Tävlingsryttare med världens finaste ponny
PUBLICERAT: 2010-05-19, 21:25:32 | URL: http://klarahovstadius.blogg.se/

SV: Yey :DD<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: