2010-05-11
 17:07:56

Ingen Elena-träning

Hej!
Nu ska jag ner och rida Fille har pluggat matte, har prov imorgon. Sedan får vi lov! Yeeeeh, vad skönt! Ska ta det lugnt och göra sådana saker jag inte hinner med i vanliga fall! Idag blir det ingen träning för Elena :(. Men det blir det i helgen istället eftersom att mamma inte kan köra ikväll. Jag tror att Ebba ska träna för hennes mamma Gunilla idag, inte säker. Jag uppdaterar senare ikväll om jag har tid. Hästarna fick komma in senare idag eftersom att vår granne som brukar ta in dom var inte hemma så det fick komma in halv fyra istället för klockan ett-halv två, det var jätte hungriga stakarna. Puss på er

Svar fråga: Har du bytt tränare?

Jag har inte bytt tränare tränar fortfarande för Pytt, men jag tränar även för Elena en gång i veckan :). Sedan så åker jag på kurser ibland för att få andra tränares åsikter.

Svar fråga: Är Ebba och Elena syskon?

Haha, de är egentligen inte det. Men det är typ som systrar.


Karin
PUBLICERAT: 2010-05-11, 17:36:30

Har du bytt tränare?


Klara Hovstadius -Tävlingsryttare med världens finaste ponny
PUBLICERAT: 2010-05-11, 21:00:01 | URL: http://klarahovstadius.blogg.se/

Ebba: Är Elena din syster (:?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: